יום שבת, 18 בדצמבר 2010

כדור נוצה- בדמינטון

בדמינטון, משחק השייך לקבוצת המשחקים המשוחקים בעזרת מחבט וכדור, בניגוד לטניס או פינג פונג בבדמינטון הכדור לא עגול אלא מורכב מבסיס ונוצות. במשחק משתתפים שני יחידים או שני זוגות, מטרתם לגרום לנוצית לנחות ברצפה שמעבר לרשת, במגרשו של היריב, או לגרום לו לא להצליח בהחזרת הנוצית. המשחק נערך במגרש בגודל של 13.40X5.20 מטר עם רשת באמצע המגרש בגובה 1.55 מטר. בנוסף לכל זה, בדמינטון הוא ענף ספורט אולימפי ותחרויות בענף זה נערכות בישראל ובעולם כולו. 
דני גוסב באחד מהאימונים בהפועל בני עי"ש בבדמינטון
קצת היסטוריה, למשחק יש אזכורים רבים בהיסטוריה הרחוקה, בסין, יוון הקדומה ומצרים העתיקה, אך מקורו המודרני הוא דווקא מהודו, שם המשחק נקרא פונה.  בזמנו הוצבו חיילים בריטים בהודו, הם אלו שהביאו לאנגליה את המשחק בשנות השישים של המאה ה-19 לערך. מקור שם המשחק נובע מהעובדה הפשוטה שהמשחק הרישמי הראשון התקיים בטירה בשם בדמינטון בשנת 1870. חוקי המשחק כפי שמכירים כיום נקבעו באנגליה במאה ה-19, אז גם הוקמה התאחדות הראשונה לבדמינטון.  

כדור נוצה ומחבט 
אני אוהב לשחק במשחק זה בשעות הפנאי שלי לרוב עם בן דודי, דני גוסב. דני משחק בדמינטון  בקבוצת הפועל בני עי"ש בבדמינטון באולם הספורט של בית ספר אופק בבני עי"ש ולעיתים גם בקבוצת מכבי חצור בבדמינטון, שם גם נמצאת הנהלת האיגוד הישראלי לבדמינטון. היכרותו עם בדמינטון התחילה לפני כשנה בערך ומאז כבר הספיק להשתתף בכמה תחרויות, תחרות מתחילים, תחרות ליגה וגולת הכותרת אליפות ישראל בבדמינטון. דני מספר ומסביר שיש הבדל בין שני הקבוצות בהם הוא מתאמן, בבני עי"ש יש דגש על משחקיות והכוונה שמשחקים בלי הרף ומשפרים את מיומנות המשחק עם שימת דגש על הערותיו של המאמן ובחצור מתאמנים שעתיים נטו בלי משחקים אך עם תרגילים שישפרו את תפקודו במשחק. דני טוען שבדמינטון הוא הספורט שהוא הכי אוהב משום שהוא דורש הרבה עבודה ולכן זה רוצה לגרום לו להצטיין בזה. בנושא העתיד הוא מספר לי  שהוא רוצה להצטיין בתחום ולהתאמן תמיד תמיד. 

2 תגובות:

  1. נפרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה תקשורת בינינו. יעצו לי על ידי משפחות וחברים לשחרר את השכוח מהנישואים ולהמשיך הלאה בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. כל כך סבלתי מכאבים ובלבול שקראתי המלצה באינטרנט על איך ד"ר אלאבה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך הוא עזר לשים קץ לגירושים ולשקם את אהוביהם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. אני צריך ליצור קשר עם ד"ר אלאבה מיד כעבור כמה דקות הוא ענה לי ונתן הנחיות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת יומיים לאחר הטקס, הכישוף שינה את חיי סביב בעלי לא ליצור איתי קשר יותר מזה. שנתיים התקשרו אליי באמצע הלילה בוכה והתנצלות שזו עבודת השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה אז אני סולח לו. עכשיו הנישואים שלי מאוזנים. טקס דרלאבה עבד מצוין והנישואים חזקים יותר מבעבר, ושום דבר לא יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר סיכוי עד שהתחברתי לדראלבה, הגבר האמיתי שעזר לי לשחזר את הנישואים השבורים שלי אם יש לך בעיה דומה בנישואיך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב . , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא יאהב אותך בתמורה, יש לך אתגר בחייך, תבנית הכישוף של ד"ר אלאבה היא הפתרון והתשובה לבעיה שלך, וואטסאפ / ויבר עם מספר הטלפון שלו: +1(425) 477-2744, צור איתו קשר עוד היום על ידי שליחת אימייל אל dralaba3000@gmail.com אל תיתן לאף אחד לקחת את בן/בת הזוג שלך ממך.

    השבמחק
  2. שלום חבר, שמי איזבלה איתן, ואני רופאה ואני בת 45. אנא קרא את עדות חיי האמיתית שלי, יש לי כוונה חיובית שהמידע הזה יעזור למישהו שקורא את המאמר הזה, תוך יומיים לשקם נישואים מקולקלים ולשקם את יחסי האהבה האבודים. אחרי שנים של מערכת יחסים עם איתן, הוא נפרד ממני, עשיתי כל מה שיכולתי כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, כל כך רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי אליו , שאלתי אותו עם הבטחתי לכל מה שהיה לי, אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה לעמית שלי בעבודה והיא הציעה לי לפנות לאשף אהבה שיוכל לעזור לי להחזיר לו את האהבה, אבל אני מסוג האנשים שמעולם לא חשבו שחלק מכשפי אהבה קיים או עובד, לא היה לי ברירה אבל כדי לנסות את זה, שלחתי מייל לערוץ הקסם והוא אמר לי שאין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימים, שהאקס שלי יחזור לפני שלושה ימים, הוא זרק לחש אהבה לאוויר באופן מפתיע היום השני היה בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר. המאהב לשעבר התקשר אליי בפלאפון, כל כך הופתעתי שעניתי לשיחת הטלפון וכל מה שהוא אמר זה שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאחזור אליו על כך שהוא אוהב אותי כל כך. כל כך שמחתי ולכן התחלנו לחיות באושר ביחד. בדרך זו אתה יכול ליצור איתו קשר אם אתה צריך עזרה כלשהי אתה יכול ליצור איתו קשר עם כתובת הדוא"ל הזו: dralaba3000@gmail.com או ליצור איתו קשר בוואטסאפ / viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744 ... :) . . :) .. :) .. :) .. :). . :)

    השבמחק