יום שבת, 12 באפריל 2014

הספארי ברמת גן

הספארי ברמת גן מרכז תחת קורת גג אחת מגוון פעילויות מחקריות אודות חיות הבר. למשל מאגרי רבייה, שיקום אוכלוסיות והשבה לטבע ובנוסף בית חולים לחיות בר בשיתוף רשות הטבע והגנים. זאת במכלול הפארק המורכב מהספארי הנקרא פארק אפריקני וכולל שטח שבו חיות האופייניות לאפריקה: אריות, ג'ירפות, זברות, קרנפים ועוד אשר נמצאים בשטח פתוח למחצה, ושום דבר לא מפריד בין המכוניות של המבקרים לחיות. בנוסף הספארי כולל גן חיות גדול בו תצוגות רבות של בעלי חיים מגוונים כגון: פילים, נמרים,קופים, דובים, נחשים ועוד שלל בעלי חיים מדהימים ביופיים. גן החיות משקף בצורה טובה מאוד את מגוון המינים שקיים בטבע ואת הצורך לשמר אותו מפני סכנת הכחדה. 
נמר פרסי
פירוש המילה ספארי הוא "מסע בעקבות בעלי חיים" בשפה הסוואלית וזה בדיוק מה שהספארי ברמת גן מספק לנו. אני ביקרתי בשבת האחרונה בספארי, ולפני כן יצא לי לבקר בו גם.  בגן החיות תצוגות רבות, רובן פתוחות ומודרניות וכמעט ולא מורגשים הכלובים, לפעמים יש קירות זכוכית ולפעמים פשוט גדר נמוכה עם חשמל. בתצוגות אפשר לשוטט כמה שעות טובות ולקבל ידע על חיות הבר מכל העולם אפשר להגיד. 
אייל נקוד 
במהלך ביקורי בפארק חלק מהאנשים חשבו שאני עובד שם משום שלבשתי חולצה ירוקה וכובע עם סמל הבלוג. עובדה זו משעשעת אותי ומפתיעה שללבוש חולצה ירוקה עם כובע תואם הופכת אותך אוטומטית לעובד בגן חיות המזוהה עם גוון זה של צבע כמו לעובדי הגן חיות שאת האמת הצבע של החולצות שלהם כהה יותר ואין להם כובע. כמו שקרה לי בהום סנטר שלבשתי חולצה אדומה- וגם אז חשבו שאני עובד שם. 
ג'ירפות אוכלות עלים מענף 
אני ממליץ לכולם לבקר בספארי ברמת גן ולבלות כמה שעות טובות בין חיות רבות ומיוחדות ולהבין שיש מגוון אדיר של חיות בעולם, כך למשל בגן חיות יש שני סוגי פילים, מגוון רחב של קופים, טורפים, ועוד שלל של חיות שונות ומשונות. 

אתר הספארי 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה