יום שישי, 30 בדצמבר 2011

פוגשים את 2012 !

2012 תגיע בליל שבין ה-31 בדצמבר ל1 בינואר. ברצוני להזכיר לכולם שאוכלוסיית חבר העמים חוגגים את השנה החדשה או ברוסית נוביי גוד ולא כריסמסט או סלבסטר או כל חג נוצרי שהוא. זהו חג חילוני לחלוטין המסמן את המעבר בין שנה לשנה. לפי דעתי אין שום פסול לחגוג את השנה החדשה שכן רוב השנה שלנו מנוהלת על פי לוח השנה הלועזי כלכלה, לימודים, צבא ועוד. חג זה מאופיין בקיום סעודה חגיגית בפורום משפחתי, הענקת מתנות, איחולי שנה טובה וכמובן הרבה שמחה. בין היתר החג מאופיין בהצבת עצי אשוח (יולקה ברוסית), בלי כל קשר לנצרות, כסמל לחיים ושמחה כל השנה אפילו בחורף הקר. 
החרמון בשלג ראשון העונה 
השנה החולפת אופיינה בשבילי בהתבגרות, גיוס לצבא, נהיגה, טיולים בטבע וכמובן כתיבת הבלוג. אני מסכם שנה זו עם מלא התנסות עם חוויות חדשות ומלאות תוכן. הצבא מכריח אותך להכיר את כל הארץ, צפון דרום מזרח מערב, וזה מגביר את הרצון לטייל לחקור ולהבין עוד. השנה נהגתי בתומ"ת, אלפא, רכב פרטי-  פחדתי לנהוג, אך אט אט אני צברתי ביטחון בנושא.  בשנה החדשה אני רוצה להמשיך את ההתבגרות, לטייל עוד יותר, לכתוב יותר, לצלם יותר, להנות יותר מהחיים או כמו שאומרים בגדוד שאני משרת בו לחשוב, ליזום, לנצח או בגרסה הפשוטה יותר לישון, לקום, להתקלח...... חחח. 
שנה טובה ממני!
  אני מאחל לכם שנה אזרחית טובה עמוסה בכיף, מתנות ושכל רצונכם יתגשמו. תמשיכו לקרוא בבלוג שלי DenisWord.com או שתתחילו אם עוד לא התחלתם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה