יום שישי, 28 באוקטובר 2011

"מטרת עין הכתר"

לאחרונה צץ במוחי רעיון קטן, להזמין כובעים רקומים של סמל הבלוג "מטרת עין הכתר". היום סוף סוף יצא לי לאסוף אותם. האמת היא שאני אוהב סמלים מגיל צעיר ויש לי איזה שריטה בנוגע אליהם. ייתכן שהודבקתי באהבת הסמלים מחבר שפגשתי כשהייתי צעיר יותר ומאז אני לא יכול להפסיק לאהוב סמלים,אפילו חשבתי להזמין דגל עם הסמל. הכובעים נרקמו ע"י רקמה ממוחשבת הממוקמת ברחוב דרור 3 ראשון לציון, תודה גדולה על השרות המהיר, האדיב והמקצועי ביחס לרקמה. 
מטרת עין הכתר רקומה על הכובעים 
נשתף אתכם בפעם הראשונה שצויר הסמל במחברת האזרחות בכיתה י"ב, ניתן לראות שהוא צויר לגמרי במקרה אך מייצג הרבה מעבר למקריות. בסמל ניתן לראות את הכתר המסמל שליטה, עין הפקוחה על המשמר וכל אלה הם מטרה  אותה מבצעים בשקדנות ובעבודה ולא מתבטלים לרגע זאת אם תקחו את הכתר בתור נמלה שמבצעת את תפקידה במסירות רבה. לפי דעתי המשפט שמייצג את הסמל הוא המשפט הבא:  
                    אין קיצורי דרך לשום מקום שכדאי להגיע אליו.
                                                                                  בוורלי סילס. 
מטרת עין הכתר ממחברת האזרחות עד לבלוג 
אשמח לתגובות ממכם, בנוגע לסמל מטרת עין הכתר ובכלל על הבלוג כולו והצעות לשיפור. הבלוג כולל רשומות בנושאים מגוונים כמו צמחי הבר בארצנו, טיולים, מקומות בילוי וכל דבר שדניס כתב עליו. עברה כבר למעלה משנה ש-DenisWord.com קיים ברחובותיה הווירטואליים של האינטרנט, מאז פורסמו כ- 30 רשומות ואני יכול להגיד שאני מרוצה אך הייתי יותר אם הייתם מגיבים.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה