יום שישי, 21 באוקטובר 2011

החלקה על הקרח באשדוד!

החלקה על הקרח, זהו בילוי כיף לכול המשפחה ועכשיו לא צריך לארוז תיק ולנסוע עד מטולה כדי להחליק על הקרח, מספיק לנסוע לעיר הסמוכה, אשדוד. המשטח נפתח למבקרים בחודש יוני השנה. בינתיים משטחי החלקה על הקרח תופסים תאוצה בכל ישראל, יש משטחי החלקה בתל-אביב, מעלות תרשיחא, אשדוד ובקרוב גם באילת. המשטח באשדוד ממוקם בלב לבו של קניון לב אשדוד ומאפשר לעשרות מחליקים להנות ממנו. 
החלקה על הקרח באשדוד 
בעבר שהגעתי לקניון לב אשדוד, הוא היה עזוב וקצת עצוב, אבל כעת הוא זוכה לחיים חדשים.  כעת הוא מתהדר במשטח החלקה על הקרח באמצע הקניון! לא כל קניון מציע זאת, חוויה שכל אחד חייב לנסות מתישהו. המשטח בגודל 330 מ"ר לא גדול אך מספיק להחלקה מהנה על הקרח הקריר בלב ישראל החמה, המשטח עוצב ע"י פיני וינברג ונבנה ע"י פסגות הקרח. ממוקם בקומת המזון. בנוסף לכך, קיומו של משטח קרח באשדוד מאפשר קיום חוג החלקה על הקרח, ימי הולדת, אולי אף מופעים אומנותיים כלשהם בעתיד. 
קרח.....באשדוד! 
החלקה על הקרח היא משהו יחסית חדש כאן בישראל, ועצם קיומם של משטחי החלקה על הקרח יכולה להיות מעיין התחברות לעולם בו החורף קר ומושלג. בשבילי זו היא חוויה מרגשת שכיף לחזור עליה כל פעם מחדש וכעת קרוב יותר מתמיד. 


החלקה על הקרח ice-peaks אשדוד פתוח בימי א'-ה' בין השעות 10:00-22:00 ימי שישי עד 14:00 ובימי שבת סגור, נפתח בצאת שבת עד 23:00. עלות 45 דקות על הקרח היא 40 ש"ח, הכניסה מגיל 5 ומעלה. מומלץ בחום לחורף קר וגשום. 


קישורים: 
באתר קניון לב אשדוד 
כתבה על החלקה על הקרח באשדוד

תגובה 1:

  1. לא ידעתי שיש החלקה על הקרח באשדוד.
    נראה מגניב!

    השבמחק