יום שבת, 2 באוקטובר 2010

גביע אשדוד הבינלאומי באיגרוף 2010

גביע אשדוד הבינלאומי באיגרוף אשר נערך בתאריכים 29/9-1/10 באולם הספורט של מקיף ח' הממוקם ברובע הי"ג של העיר אשדוד הוא תחרות בה השתתפו מתאגרפים משישה מדינות שונות כולל ישראל. זו לא הפעם הראשונה שהתחרות נערכת, לא מכבר היא הפכה להיות מסורת באשדוד החל משנת 2007 לכל הפחות. תושבי אשדוד והסביבה זכו להנות מחוויה משובחת של איגרוף ברמה בינלאומית בשלושה ימים אלו. התחרות אורגנה ע"י החברה העירונית לספורט של אשדוד בשיתוף איגוד האיגרוף הישראלי ובמסגרת חגיגות שנת ה-20 לעלייה הגדולה ממדינות ברה"מ לשעבר.

גביע אשדוד הבינלאמי באיגרוף בשנת 2009 
הטורניר השנה 
אחד ממארגני התחרות הוא מיכאל טרכטנברג, מאמן איגרוף וותיק בעיר אשדוד ואלוף ברה"מ לשעבר באיגרוף כמובן. ניהל את התחרות וילאם שחאדה יושב ראש איגוד האיגרוף הישראלי.  
גביע אשדוד הבינלאומי 2010 
ביומיים הראשונים נערכו הקרבות המוקדמים וביום השלישי קרבות הגמר, בכל שלושת הימים האלו היו מאות אנשים שבאו לצפות בקרבות השונים שחלקם היו מותחים, חלקם מעניינים וחלקם משעממים. מלבד הצופים שגדשו את האולם היו גם הרבה מן המתאגרפים בקהל ומשפחותיהם שתמכו בהם. משום מה כאשר הבוגרים סיימו להתאגרף ועלו לזירה הקדטים, הקהל התרוקן באופן דרמטי, ובסיום התחרות נשארו קרחות גדולות ביציעים. חבל שבזמן התחרות לא היה מידע על המתאגרפים מהארצות השונות ופרסום ההכרעות בצורה יותר ברורה. 
אחת מההכרעות 
מבחינת צפייה בתחרות למי שאין לו קרוב המתאמן באיגרוף או קשור איכשהו לתחום הזה יהיה לו קצת משעמם לצפות בתחרות, אך התחרויות האלו הן מאוד חשובות לסטטוס של העיר אשדוד כעיר המקדמת ספורט ותומכת בתחומי הספורט המגוונים ביותר. השנה התחרות נערכה באולם הספורט של מקיף ח' אך אשתקד התחרות נערכה באולם הספורט של מקיף ז', שני האולמות הן ברמה גבוהה וישנם מספיק מקומות לארח קהל גדול. הזירה שהוצבה באולמות נראת מעולה וברמה הגבוהה ביותר. שירבו תחרויות ספורט מכלל הסוגים.לרשימת הזוכים באתר חדשות אשדוד לחץ כאן. 

תגובה 1:

  1. שלום חבר, שמי איזבלה איתן, ואני רופאה ואני בת 45. אנא קרא את עדות חיי האמיתית שלי, יש לי כוונה חיובית שהמידע הזה יעזור למישהו שקורא את המאמר הזה, תוך יומיים לשקם נישואים מקולקלים ולשקם את יחסי האהבה האבודים. אחרי שנים של מערכת יחסים עם איתן, הוא נפרד ממני, עשיתי כל מה שיכולתי כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, כל כך רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי אליו , שאלתי אותו עם הבטחתי לכל מה שהיה לי, אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה לעמית שלי בעבודה והיא הציעה לי לפנות לאשף אהבה שיוכל לעזור לי להחזיר לו את האהבה, אבל אני מסוג האנשים שמעולם לא חשבו שחלק מכשפי אהבה קיים או עובד, לא היה לי ברירה אבל כדי לנסות את זה, שלחתי מייל לערוץ הקסם והוא אמר לי שאין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימים, שהאקס שלי יחזור לפני שלושה ימים, הוא זרק לחש אהבה לאוויר באופן מפתיע היום השני היה בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר. המאהב לשעבר התקשר אליי בפלאפון, כל כך הופתעתי שעניתי לשיחת הטלפון וכל מה שהוא אמר זה שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאחזור אליו על כך שהוא אוהב אותי כל כך. כל כך שמחתי ולכן התחלנו לחיות באושר ביחד. בדרך זו אתה יכול ליצור איתו קשר אם אתה צריך עזרה כלשהי אתה יכול ליצור איתו קשר עם כתובת הדוא"ל הזו: dralaba3000@gmail.com או ליצור איתו קשר בוואטסאפ / viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744 ... :) . . :) .. :) .. :) .. :). . :)

    השבמחק