יום רביעי, 21 במאי 2014

ל"ג בעומר 2014

כמו כל שנה מגיעה התקופה של איסוף הקרשים למדורה. אצלי יש בזיק לחג הזה, כך שאני לא יכול לוותר עליו- לא משנה איפה אני נמצא או במה אני מתעסק. בין אם זה בצבא או בעבודה, לכן לקחתי חופש ליום שני והחלטתי לאסוף קרשים בסופי השבוע . במבחן התוצאה- אספנו יתר על המידה גם השנה, עד כדי כך שיש ערמת קרשים שאפילו לא הגענו אליה. 
המדורה שלנו
בערב הל"ג בעומר השאלתי חרמש מעבודתי וניקינו את השטח המיועד למדורה מהעשבים הרבים שגדלו משנה שעברה במקום שכבר הפך למסורת הל"ג בעומר שלי- מעבר לכביש ליד העץ הבודד. מלבד הכנת השטח בימים שלפני הבאנו ספות וכיסאות ששימשו כמקומות ישיבה בלילה עצמו. 

שיפודי סייטן וטופו על האש
לאחר שאספנו יותר מידי קרשים, הכנו רשימת קניות לל"ג בעומר, שכללה בשר, משקאות, חומוס, חד פעמי ובניגוד לשנים קודמות, הוספנו גם מנות טבעוניות לבקשתו של רומה, הבן דוד שלי - טופו וסייטן. למרבה ההפתעה סייטן וטופו על האש זה לא כזה נורא, בעיקר סייטן. בילינו מסביב למדורה עד שעות הבוקר, כשהפציע השחר כיבינו את האש והתפזרנו אל ביתנו. 

תגובה 1:

  1. את האמת, אני לא אוהבת את החג הזה ! דבר ראשון, האש בשילוב ילדים מסתובבים מפחידים אותי. שנית, הרס של עצים וטבע בשילוב של ריחות פחם לא ממש בראים לאף אחד ! אבל מי שואל אותי ?

    השבמחק