יום שבת, 4 בינואר 2014

עד מתי ? מרץ 11

לפני כמה שבועות הגעתי לרגע שאליו כל חפ״ש (הכוונה חייל פשוט) רוצה להגיע אליו מאז שהוא הגיע ליחידה המבצעית או הוותיקה. והרגע הזה הוא לצעוק עד מתי? והוא גם להכין לוח 100 יום מהיום, שריפת דף בכל יום והוא גם במובן מסויים להבין הכי טוב מה היה צריך לעבור בשביל להגיע לרגעים האלו. 
בזמן העבודה עליו 
בשלב הראשון הגענו לערב החלפת צעקות, כשאנחנו מעבירים למחזור מתחתינו, הכוונה לאוגוסט 11 את צעקת הכמה עוד? . ואלינו הועברה צעקת העד מתי? , במשפטים קצרים המתארים את החייל שבסופו הוא צועק לראשונה את הצעקה הרלוונטית אליו. לשם כך, כמיטב המסורת עלינו על גגות כך שהמחזור הכי וותיק נמצא על הגג הכי גבוה. וכך התחיל הטקס שעובר ממחזור למחזור, כשכל חיילי המוצב באו לראות את מה שקורה.  
כך זה הועבר 
הנוסח הולך כך: 
יש לנו מש"ק אלפא, חפ"ש או כל תפקיד אחר ותיק או עתיק בסוללה 
תיאורים עליו 
אחרי כל תיאור מגיע אולה של כל הנוכחים  

קוראים לו בשם שלו והוא אף פעם לא צעק!  והוא עונה:  כמה עוד? או עד מתי? 
ועונים בסוף הוס 

אחרי זה כל המחזור צועק ביחד את הצעקה וכולם עונים את המחזור 


הלוח בסופו של דבר 
לאחר שהגיע הזמן, והגענו ל100 יום לפני השיחרור. התחלנו אני ובני המחזור שלי מרץ 11 להכין  לוח, בשביל זה הכנו רקע בעזרת צבעי גואש ואקריל יצא ציורי ויפה, ים , שמים, שקיעה ועץ דקל. לכל זה הצטרף משפט המפתח שבחרנו: נמאס מכל המשפטים עוד X יום מתחילים את החיים. כשבין לבין מופיעים משפטים באנליים יותר. מלבד זאת החלטנו לסדר את התמונות שפיתחנו בצורת המילה מרץ 11. כדי לשנות את מספר הימים החלטנו לתלות דף מנוילץ עם צורת מספרים אלקטרונים שניתן לשנות בעזרת טוש, ולא מחברת שאף פעם לא יודעים כמה יום באמת נשארו. 

ובנימה אופטימית זו : עד מתי? ? ?

רוצים לשמוע את מהלך הערב: 
החלפת צעקות חלק א' 
החלפת צעקות חלק ב' 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה