יום שלישי, 8 באוקטובר 2013

ציורים עם מקרן

אני אוהב לצייר, אך לא יודע לצייר מדויק. לכן החלטתי להשתמש במקרן כדי לצייר מדויק יותר. אני מצייר על בדים ושלטים בעיקר. הרעיון הגיע אליי אחרי זמן מה בצבא, שאלתי את עצמי איך אוכל לצייר מדויק יותר ואחרי זמן מה, כשאחד מחבריי לסוללה הביא מקרן מביתו, הבנתי שאוכל  לצייר את סמל הסוללה בעזרתו, גדול מדוייק וסימטרי- בלי מאמץ מיותר. ומאז אני מצייר גם עם המקרן של הסוללה, וחושב לקנות מקרן גם לשימוש פרטי. 
בשלבי ציור- בהתחלה עברתי עם טוש 
 בינתיים יצא לי לצייר את סמל הסוללה על "בד לבן נמתח" שמצאתי זרוק ברחוב שבגלגלו הקודם הוא שימש את הצופים לכרזות שלהם ואילו בשני כבר השתמשתי בבד ערבי שקניתי בנחלת בנימין באחת חנויות הבדים. בשני הכרזות השתמשתי בצבעי גואש שהם זולים יחסית. להלן תמונות של התחלת הציור והכרזות המוכנות.

התוצאה הסופית
השלט השני כלל כבר ציור וגם משפט. הציור הוא של פגז עם המילה גרניט כתובה בתוך הפגז, למען האמת לא אני המצאתי את הצורה של האותיות בפגז אלא רק השאלתי את הפגז מהקיר בסוללה- שמצויר שם כבר שנים רבות רק יותר בקטן. אח שלי קרא לטכניקה הזו "חוברת צביעה" משום שאין כאן כל יכולת טכנית שמתבטא חוץ מצביעה. בסופו של דבר זה לא מקצועי אבל קל ופשוט לביצוע. 
עוד כרזה בשלבי התחלה.
בקיצור, זאת התוצאה הסופית של השלט השני שהתחלתי. לסיום, לפי דעתי הטכניקה הזאת היא טובה ואפקטיבית לאנשים שהם לא האמנים הכי טובים, והם רוצים לצייר ציור קיר בזמן קצר יחסית. אם יש לכם מקרן בהישג יד אז זה אפילו יותר משתלם, אם לא ניתן לקנות מקרן זול ולהתחיל לצייר. 
התוצאה הסופית השנייה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה