יום שלישי, 30 ביולי 2013

צוות פילי הרוח

לפני כשמונה חודשים צוות 1ב הפך את שמו לפילי הרוח. למה פילי הרוח? כי בצוות היו וחלקם עדיין ישנם, אנשים די גדולים. השם של הצוות משקף את האנשים שהיו בו, אך לא את כולם- אנשים רזים הם הרוח שדוחפת את הפילים קדימה והופכת אותם לפילים קלילים, פילי הרוח- מעיין אוקסימורון. כמו חיל התותחנים שמכיל כלים כבדים שעושים את עבודתם בקלילות המרבית שניתן כך גם הצוות פילי רוח.
המתנה למפקד היוצא של 1ב 
בתקופת זמן זו תקופה אחת הסתיימה ומתחילה תקופה חדשה. שני אנשים השתחררו, אחד יצא לקורס מפקדים ועוד אחד המפקד הלך לפקד במקום אחר. כך שחלק גדול של האנשים מתחלף. למרות זאת אנו נחושים לשמור על שם הצוות לנצח. לכבוד זאת ארגנו מפגש של כל הצוות כפי שהוא קיים כרגע, יצאנו ליום הביתה כדי להיפגש, להיפרד ולשוחח אחד עם השני. מקום המפגש היה בירושלים בירת ישראל. עשינו סיבוב בממילא, בעזרת הרכבת הקלה, והלכנו לאכול באחת מעשר מסעדות ההמבורגר הטובות בישראל: באיוו. שפילים יוותרו על אחד מההמבורגרים הטובים בארץ?!?! היה טוב היה טעים.
תמונות מהמפגש בירושלים 
כל השרות שלי עבר בצוות 1ב בסוללה גרניט. כעת הצוות עובר תקופה לא קלה, בואו נגיד. החברים המיתולוגיים עזבו ונשארו ממש קצת מהמייסדים, שאני אחד מהם. אני מקווה שהשם יתפוס גם לאחר עוד הרבה שנים, אני אדאג לזה ככל יכולתי.

תגובה 1: