יום שני, 31 בדצמבר 2012

שנה אזרחית חדשה

הנה עברה לה עוד שנה, מכאן נראה שהיא  עברה בהינד אףאף. הזמן רץ והכל נשאר אותו הדבר. אנחנו משנים מקום אבל הנפש נשארת באותו המקום ללא שינוי משמעותי בעולם החיצוני. אין חדש תחת השמש.  בני המאיה בכל זאת טעו וסוף העולם נדחה עד להודעה חדשה. 
כך פייסבוק  סיכמה את השנה שלי 
פייסבוק החליטה  לסכם לכל אחד את השנה שעברה עליו על סמך הסטטוסים והתמונות שכל אחד העלה השנה, לא האמנתי שהשנה היתה כל כך ארוכה  על פי ההסתכלות על התמונות שמזכירות תקופות שכבר נראות "נשכחות". 
עץ היולקה החילוני שלי 
 וכעת קבלו את 2013 במחיאות כפיים, זיקוקים, ויולצ'קי בכל מקום. נוביי גוד!  לא  כל כך מהר, בישראל יש התעלמות ובורות כמעט מוחלטת מהחג. כמו כל שנה אומרים זה חג נוצרי, "מה אתה שם יולקה (עץ אשוח ברוסית!), אתה נוצרי" כולם מברברים סביבי. אין הבנה בישראל שזהו חג אזרחי לגמרי שמקורו באוכלוסייה של הישראלים דוברי הרוסית שלא חוגגים את הכריסמס ולא יודעים מי זה הסילבסטר הזה, אבל מקפידים לחגוג  את השנה האזרחית החדשה (הנובי גוד ברוסית) בחיק המשפחה. בדיוק כמו שהם חגגו לפני עלייתם ארצה כחג אזרחי המסמל את תחילת השנה האזרחית שכולנו חיים לפיה!!! הנובי גוד במפורש זהו חג לחילונים!!!!!!  לפחות צה"ל נותן לחלק מדוברי הרוסית לצאת ולחגוג בבית.  
סטטוס בפייסוק שלא יכולתי להתעלם ממנו!!!
מסכים לכל מילה!!
לעוד מידע על החג החילוני נובי גוד  

תגובה 1: