יום שישי, 27 ביולי 2012

מפלצות או בשמם מונסטרים

החלטתי לשתף אתכם בחלקים מילדותי, שלא רבים נחשפו אליהם. יכול להיות שזה ישמע מוזר אבל אני מוכן לקחת את הסיכון. עולם דימיוני שלם שהושפע אולי מכל הסדרות המצוירות או משחקי המחשב שהיו באותה תקופה והשתלבו מצוין עם יכולת הציור של אחד מחברי באותה תקופה. כך נוצר עולם המונסטרים. עולם אשר כלל תחומים מגוונים כמו מפלצות, ערים בעולם מקביל, תחנות טלוויזיה בידיוניות ועוד.. ברשומה זו אני רוצה להתייחס למפלצות או המונסטרים שכך אני מעדיף לקרוא להם. 
חלק מהמוסטרים שנשמרו במחברות הישנות ועברו תעתיק למחשב 
 קיימים מונסטרים שונים קטנים וגדולים, הרסניים וחברותיים.מונסטרים אלו, ניתנים לתפיסה באמצעות הצמדת הידיים ופתיחת כפות הידים.  לכל אחד יש את המונסטר הראשון שלו וכמו כן הייתה גם עיר לכל אחד, לשלי למשל קראו אילתון, מפני שהתאהבתי באילת בביקורי הראשון ורציתי ליצור עיר בעלת קונספט דומה- עם מלא מלונות. הייתה מפה שלמה של העולם הבידיוני אך היא נעלמה עם הזמן. החיבור למציאות ככל הנראה התבטא בבקתה שהייתה אצלי בגינה וקראנו לה שלש (בקתה ברוסית). בה היו ממוקם בנק המוסטרים שנקרא סודומון, בלונולי- חברת מסיבות ועוד. כל זה היה קיים בדימיוננו הפראי ואולי עדיין נשאר משהו. 
זהו הפוקדור שלנו, היידים
היינו נפגשים בין בניינים וחורשות ליד ביתו של אחד החברים. היינו יושבים, מדברים ובוראים עולם דימיוני שלם. קרבות בין מונסטר אחד למונסטר אחר, תחנת טלוויזיה M3 שמדווחת על כל ההתרחשויות בעולם הזה, זה השתלב גם עם הבקתה בגינה שלי שחלק מהפעילויות התקיימו שם וגם בהפסקות בבית הספר. בין לבין גם התפתחו כל מיני סמלים המתקשרים לעולם המונסטרים. עולם זה נשאר בי, אנשים בעלי יכולות ציור מדהימים אותי כל פעם מחדש, כנראה בשל הילדות אותה עברתי. 
זה הסמל של הערוץ הבידיוני

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה