יום שלישי, 15 במרץ 2011

קבוצת סקופ מתכות

קבוצת סקופ מתכות מהווה מרכז שירות לכלל סוגי המתכות והפלסטיקה ועוסקת ביבוא ושיווק שלהן. מגוון חומרים רחב זה כולל נירוסטה (פלדה בלתי מחלידה), אלומיניום, סגסוגות ניקל, פלדה, פליז, נחושת, ברונזה, טיטניום, עופרת ופלסטיקה. כל החומרים מגיעים בשלל של צורות: מוטות, פחים, פלטות, גלילים, ברגים, אביזרי צנרת, ברגים, רשתות וכו'. המוצרים משמשים ענפי תעשייה שונים ומגוונים כגוון תעשייה צבאית, תעשייה תעופתית, זיווד, עיבוד שבבי, אלקטרוניקה, מזון, מיזוג אוויר, מוצרי צריכה, היי-טק, בניה ציבורית ועוד. לסקופ לקוחות בישראל ובחו"ל. משרדיה הראשיים ומחסניה ממוקמים בפארק תעשיות ראם הסמוך לבני-עי"ש.
סמליל סקופ מאז 2007
סקופ נוסדה ב- 1980, וכיום היא מרכזת את כל מוצריה ושירותיה תחת קורת גג אחת (One-Stop Shop), ומציעה ללקחותיה 80,000 פריטים באספקה מהירה תוך 24 שעות בגישת Just-In-Time בעזרת ציי המשאיות הרחב שמחזיקה החברה בישראל. בנוסף, סקופ משתמשת בטכנולוגיות המובילות בעולם ומשתמשת בציוד עיבוד ואחסנה מתקדמות ביותר, הכוללים מחסנים אוטומטיים, קו גזירה לסרטים, מסורי דיסק אוטומטיים לחלוטין, קווי ליטוש וציפוי, מסורי סרט ועוד. כל אלה משתרעים על פני שטח של 118,000 מ"ר בהם למעלה מ- 38,000 מ"ר של מחסנים מקורים. 
התיבות במחסן האוטומטי מבית קאסטו 
אספר לכם קצת על מה שנחשפתי אליו בסקופ, קודם כל בסקופ קיימים 4 מחסנים אוטומטיים לאחסון מוטות ושטוחים ארוכים מבית קאסטו ועוד מחסן אוטומטי לאביזרים מבית יוניטרוניקס. מלבד זה קיימים כמה עשרות משורי סרט ודיסק בכל מתחם סקופ לביצוע הזמנות של פלדה, נירוסטה, אלומיניום, פלסטיק, נחושת, פליז, טיטניום ועוד... חוץ מזה מאוד הופתעתי מכך שמוצבת על גג המחסן הראשון מערכת לייצור חשמל מאנרגיה סולארית, על אף זאת לא הרבה מודעים אליה אך אני לאחרונה נחשפתי לרבות כאלה באזורנו. באחת הפעמים שלחו אותי לקדוח חורים בפרופילים המיועדים למערכת סולארית שסקופ משווקת.  
חלק מציי המשאיות ברחבת ההעמסה 
אני כותב כאן על סקופ משום שזכיתי לראות את התהליכים שמבוצעים בסקופ, די מקרוב, ואף להשתתף באריזת חלק מהם בארבעת החודשים האחרונים. אני הייתי אחראי על אריזת רוב החבילות של פלטות האלומיניום המנוסרות בארבעת מסורי הדיסק הנמצאים בסקופ ומשמשים לניסור האלומיניום. אני יכול לספר לכם שבאמת סקופ עומדת בסיסמא שלה מה שתרצה, מתי שתבקש. כל מידה וכל כמות מבוצעים, יכולה להיות הזמנה של כמה מאות פלטות בגדלים שונים ואף חתיכה קטנה של פחות מס"מ או אפילו אלומיניום בצורת מתומן. לעיתים שלחו אותי גם לעזור לארוז בפלסטיק או בפלדה ובימי שישי למיין את  הקופסאות לפי סלים המסמנים משאית. 

חלק מאריזות האלומיניום שארזתי 

קישורים: 
האתר הרישמי של סקופ מתכות
סקירה על סקופ באתר המרכז הישראלי לעיצוב 
תמונות מעברו של סקופ  
המערכת הסולארית בסקופ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה