יום ראשון, 28 בנובמבר 2010

גשם גשם משמיים

 גשם תמיד גורם לי להתרגש מחדש, אני אוהב את הריח שלאחר הגשם, את הטיפות על המטרייה את השלוליות סביב סביב ואת מזג האוויר החורפי והקר לשם שינוי באקלים החם של ישראל, לצערי הגשם השנה ממעט להגיע ורק ממטרים ספורים פקדו את ארצנו הקטנה.
גשם באוקטובר (רוצים שיחזור!)
 העונה האהובה עליי היא כמובן חורף, קריר ומאוד מאוד נעים, הגשם ממלא את מאגרי המים, הפרחים שבכל חורף פורחים במלוא הדרם צצים בשדות בור ויערות וכל מקום אחר, שלוליות החורף העונתיות מתמלאות וצפרדעים מקפצות להן, והשבלולים צצים בכל מקום. 

נובמבר כמעט בלי גשם כלל, רק מעט בתחילתו. אבל כולי תקווה שהמשך החורף יהיה גשום מאין כמותו, והגשם לא יפסיק להגיע לארצנו הקטנה, ישראל. 

2 תגובות:

  1. איזה שטיות ישראל היא לא אקלים עד כדי כך חם שיהיה פה חורף עם טמפ גבוהות היית צריך להבין שמדובר בשנה חריגה ביותר ישראל אומנם מזרח תיכון אבל לא אקלים חם עד כיד כך בטח לא בחורף מה זה מיאמי

    השבמחק
  2. נפרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה תקשורת בינינו. יעצו לי על ידי משפחות וחברים לשחרר את השכוח מהנישואים ולהמשיך הלאה בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. כל כך סבלתי מכאבים ובלבול שקראתי המלצה באינטרנט על איך ד"ר אלאבה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך הוא עזר לשים קץ לגירושים ולשקם את אהוביהם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. אני צריך ליצור קשר עם ד"ר אלאבה מיד כעבור כמה דקות הוא ענה לי ונתן הנחיות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת יומיים לאחר הטקס, הכישוף שינה את חיי סביב בעלי לא ליצור איתי קשר יותר מזה. שנתיים התקשרו אליי באמצע הלילה בוכה והתנצלות שזו עבודת השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה אז אני סולח לו. עכשיו הנישואים שלי מאוזנים. טקס דרלאבה עבד מצוין והנישואים חזקים יותר מבעבר, ושום דבר לא יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר סיכוי עד שהתחברתי לדראלבה, הגבר האמיתי שעזר לי לשחזר את הנישואים השבורים שלי אם יש לך בעיה דומה בנישואיך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב . , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא יאהב אותך בתמורה, יש לך אתגר בחייך, תבנית הכישוף של ד"ר אלאבה היא הפתרון והתשובה לבעיה שלך, וואטסאפ / ויבר עם מספר הטלפון שלו: +1(425) 477-2744, צור איתו קשר עוד היום על ידי שליחת אימייל אל dralaba3000@gmail.com אל תיתן לאף אחד לקחת את בן/בת הזוג שלך ממך.

    השבמחק